Längesedan??

Yes ja har gjort de igen.. Får väl se om detta blir ett singel inlägg eller om ja lyckas fortsätta att skriva lite:).
De senaste har mitt liv varit upp och ner flera gånger.. Men nu känns de som det börjar gå på rätt väg.
Väntar med spänning på att se om ja kanske får de jobbet ja hoppas på. Hade blivit riktigt nöjd, men med min vanliga tur blir de väl inte så;).
Men kan ju inte skriva allt ja har missat att skriva så det får väl flyta på lite mer allt efter hand om ja lyckas fortsätta:).
Har ju iaf köpt mig en ny bil! En s 60 (R) tom ;). Så den är ja väldigt nöjd med den rullar så fint så.
Men nu ska ja ta åh fortsätta nörda lite Wordfeud :) (FiiiaM) om någon skulle ha lika tråkigt som jag.
åh ja kan nästan garantera att alla vinner över mig;)!

Saknar tiderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0