veterinären!

Nu får de bli ett inlägg från mobilen! Inte min personliga favorit, men bättre än inget:-). Jo idag var jag och lilla Alwa hos veterinären för att hon skulle bli vaccinerad. Det gick bra till en början, men sen blev lillan nervös och de blev för mkt, tillöv ledde till en liten olycka:-(. Så hon började spy lite åh både vi och veterinären blev lite oroliga. Men nu är hon hemma och är bara lite trött annars mår hon toppen! Har även blivit både god mat och tårta idag efter min kära pappa fyller år denna dag!:-) men nu sitter jag och pappa och kollar på the Cave, åh nu är reklamen slut:-). Skriver mer imorgon! Hoppas även ja kan få tränat lite bättre imorgon;-) kanske tom vara duktig och städa hela huset med! Puss på er:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0