Träning

Jag åh träning vet ju dom flesta att de brukar gå sådär. Men nu ska ja försöka en en gång! Tänkte att ja ska försöka börja med en morgon promenad med mina små hjärtan varje morgon efter deras frukost. Sen cross trainern några ggr i veckan åh sen givetvis mitt nya zumba så många dagar ja orkar! kul att ja iaf har liiiite saker att välja på. Plus att mamma försöker få pappa att köpa ett löpband, åh då kan man ju träna både mer åh lite mer varierat. Hade varit riktigt härligt! Ska även försöka att fixa med maten lite så man äter bättre!
Så pratade med mina kära päron idag så nu blir det fisk, sallad och soppa en gång i veckan!! Sånt man inte äter så mkt av;). Tror det blir bra, slipper man bli så trött på all annan mat med.


Kommentarer
Postat av: Patrik Karlsson

Det låter jätte bra gumman :) GOO FIA!

2012-02-13 @ 23:50:46
URL: http://www.tranahemma.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0