Onsdag 15/2

Då va de lill lördag igen. Idag har jag varit duktig och jobbat som en liten gnu! Började dagen med att städa hela huset tog mig ca 3 timmar, *puff*. Efter de gav jag och min far oss ut på en promenad i de härliga vädret. Sen blev det in och handla lite mat, sen laga mat och poff så sprang klockan iväg. Så har inte tränat idag.. :(( usch tror ja har svårt att ta tag i de där:O! Men ska försöka iaf:)).
Även fått reda på att ja ska på Intervjun på Fredag!! iiih galet nervös! håller alla tummar och tår jag har:)). Sen på fredag ska ja även fika med min lilla Fia (Andersson):)). Och imorgon ska min kära Malin komma hem en kortis! Då blir det massor av girl talk! :D
Sen helgen blir ytterligare en lugn helg hemma med min mamma. Lovade att hålla henne sällskap :). Så snäll är jag.
Har även börjat skriva en litet block med nya recept :). Men nu laggar ju min recept sida så då går de lite trögt kan man säga...
Så har fejjan typ pajat i mobilen :OOO PANIK!!! haha nejdå ja andas lugnt åh fint *harkel* ;))

Saknar värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0