jobb letande

Nu har ja suttit och letat lite jobb på arbetsförmedlingen. Så har sökt ett iaf:) Fundera på om ja skulle ta och söka till donken.. Men kan inte bestämma mig om ja ska göra det eller inte. Sen vill ja ju inte skaffa något annat om de skulle bli något på kicks. Kan ju inte jobba hur mkt som helst, eller?
Vi får väl se hur de går men hoppas ja får något ja kan trivas med iaf. :)
Så nu skulle jag vilja ha medvind! trött på att ha motvind hela tiden.


Saknar tiden! Får kanske bli att börja lite smått igen sen när ja börjat jobba ordentligt. Vet dock inte om ja ska bli medryttare eller kanske försöka köpa mig ett litet projekt. :)

Blir ev. Min första valpkull till hösten/vintern med! om ca 8 månader:). Grymt spännande och roligt:).
Då blir de min lilla bäbis som ska bli mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0