Bättre tider?

Nu har jag kommit hem från en underbar resa på Gran Canaria - Playa del inglés. Fint väder varje dag mellan 23-25 grader. På kvällarna blev det awesome utgångar med free shoots for everyboody!! :D De kommer man ju sakna här hemma helt klart.
åh.. just i mitt skrivande nu hörde ja att min andra tvättmaskin för dagen var klar att hängas upp. Yippie!! eller ikke..
Hoppas att ja ska på min anställningsintervju nu denna veckan!
Får väl kanske lägga mig åh sola lite med så ja kan få ha kvar den liiiila färgen jag fick på min underbara semester:)
Idag köpte jag mig ett par nya skor :)) hoppas att dom blir bra till min lilla samling:)
På tisdag är det alla hjärtans dag = pappas födelsedag! :)
Ska även till veterinären och vaccinera Alwa.


nya skorna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0