Minnen..

Satt just och läste lite i bloggen som jag hade skrivit för över ett årsedan. Usch vad jag saknar allt! Hästarna, skolan ah trodde inte ja skulle sakna det så mycket.
Saknar Sabina, tror aldrig jag kommer hitta en häst som passar mig bättre. Tråkigt att jag inte var lika tävlings inriktad när jag var yngre.
Men nu bor jag ju i lägenhet och då har man inte råd med någon häst inte, har ju knappt råd att åka och hälsa på mina gbg vänner.
Läste även där att pyret precis hade tappat massa tänder. Nu ska jag säga som alla gammla: " Gud vad tiden har gått fort" hon har blivit så stor min lilla råtta:')
Saknar henne hela tiden, men blir förhoppningsvis att träffa henne endel i helgen :D<3

Är det normalt att ens pojkvän gillar när andra tjejer skickar hjärtan på FB? asså trycker på gilla knappen.. ah jag vet inte, men man blir ju lite fundersam faktiskt.

ahja, nu är det nanna dags och jag ska lägga mig i min stora varma säng och sova :D

Natti Natt :'


Saknar dig så sjukt himla mkt!!!!!! <3


Min lilla Bäbis som blivit så stor :') <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0