Hata facebook ??

Asså vad trött jag blir.. Nu total strejkar fb.
Har försökt börja lite smått på en hemsida till Kenneln. Men det är ju en sån där gratis hemsida, så den är varken rolig eller bra.
Men men, får göra en riktig senare.

Tror iaf att jag ska börja spara till en till hund nu! Så får vi väll se när man kan byta lägenhet med. Hade verkligen velat ha en ny nu, eller egentligen trivs jag ju som så. Men finns lite små grejer som gör att det inte går att bo här.
Ska iaf upp till jobbet om en liten stund. Hoppas vi att det går bra. Men det tror jag väl.

Måste börja leta upp en kennel jag vill köpa valp från med! Ska bli super spännande det här!! :D
Och min supergulliga mamma stöttar mig som vanligt  :) Tror hon innerst inne tycker att detta ska bli skoj :D


Puss på er :*



Ps. Efter lite trixande fick jag nu igång FB :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0