Häst, hund huhä ?

Ja sitter just nu och kollar lite olika utbildningar som min jobbcoach har skikat till mig :) Hittade en del interessanta faktiskt! Men så är det ju det där med hund och häst.. Jag har ju alltid velat starta eget företag. Men nu hittade jag utbildningar både inom hund och häst där man kan utbilda sig till hundföretagare samt hästföretagare. Och duktig som jag är har jag ju olika planer inom hund och häst, fast båda är ju snar lika men.
Båda har med uppfödning att göra. Men så har jag tänkt fram och tbx vilket som är bäst att sattsa på. Men tror ändå i grund och botten att det blir lättare med hundar. Eller jag vill ju ha chihuahuor så det blir ju sånna småttingar jag får ha!

Så nu hoppas jag att jag verkligen kan komma in på någon av dessa utbildningar!
Men jag vet ju att det är svårt att få företagen att gå runt inom häst? så kanske bättre att sattsa på hundarna ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0