Fotoblogg??

Funderar på om jag kanske skulle kunna bli lite bättre på att ha med mig kameran. Så kan det ju bli lite bilder här med, från dagen som gått.

Nu sitter jag iaf här en fredagkväll helt för mig själv, känns ju sådär kul men.Försökte ju att fixa bloggen förut, men det tar ju dels tid innan sidan byter utseende, sen hittade jag inte hur man fixar allt. Så det blev väl sädår, men lite nytt för en nystart iaf :)

Usch vill kunna ha lösnaglar på jobbet! Men sen när man kan allt kan jag säkert ha det. Skulle inte se det som något större problem:) Saknar att kunna ha nagelack och allt sånt. Sen på tal om något helt annat måste jag börja kolla om jag ska söka någon utbildning! Man vill så mycket, men det är inte alltid så mycket som går i uppfyllelse tyvärr.

Imorgon ska jag få träffa henne :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0