Förväntansfull !

Nu har jag äntligen fått tummen ur och hittat lite kennlar! Har hittills hittat 3st. En i Dalarna en i Norrköping och en i Skåne! Har mailat allihop och nu håller jag tummarna ! Hittade även en 1åring som var till salu, den va väldigt fin, men jag ska ju faktiskt ha en valp. Vill så gärna hitta en bra kennel så jag kan börja planera lite grann :)


Detta var 1 åringen. Tyckte att hon va söt och såg ut att ha ett bra ansikte och kropp för utställning!
Men valp va det ja.. ;)

Så nu är det bara att vänta på svaren!!! =))

Kommentarer
Postat av: Malin

Cool färg:) men har han inte konstiga öron, eller inbillar jag mig de bara?;)

2010-12-27 @ 17:56:32
Postat av: Fia

Ja visst hade den :D jo lite kanske, men tror dom ska vara lite konstiga, stod något om det :) eller att man typ ska se öron snäckan eller nått?? kommer inte riktigt ihåg :D

2010-12-27 @ 18:03:07
URL: http://myheartarered.blogg.se/
Postat av: Malin

okej:-D

2010-12-27 @ 18:08:11
Postat av: elinor

Vilken fin blogg du skaffat :) ska du ha en tik eller en hane? har du ställt Pyret något?



Mvh Elinor

2011-01-01 @ 18:34:02
URL: http://engelstoft.se
Postat av: Fia

Tack :)

Nej har ju tyvärr inte ställt ut pyret, hon har ju tyvärr ingen stamtavla, därför jag hade tänkt köpa en till. Tror jag ska ha en tik!



Mvh Fia

2011-01-01 @ 21:23:14
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0