En vanlig dag

Idag började dagen med att jag skulle upp för att gå till jobbet. Efter det fick jag åka hem en sväng till forshälla för att hämta pyret. Så nu sitter jag här med min lilla råtta.

Har även kommit på att jag saknar faktiskt det där med häst.. funderar på om man skulle försöka köpa en häst och rida till, och bara ha från våren till hösten, så slipper man den kalla jobbiga vintern :) Tycker det var smart av mig. Men vi får väl se hur det blir på den fronten. Vill ju egentligen även ha en hund till. Men det får väl vänta som det mesta just nu med min ekonomi.
Det är dyrt med jul och en sambo som fyller 20. Hoppas han blir glad över min fina pressent iaf :)

Men nu tror jag att jag ska spendera resten av kvällen på lite tv- tittande.


Hittade en söt Ponny hingst idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0